Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

No a já si zase myslím, pane Malý, že je potřeba aby v politice konečně byli lidé, kteří třeba nepůsobí tak přesvědčivě jako "politik", ale nelžou, chtějí něco změnit a něco pro to dělají.

0 0
možnosti
MM

Paní Trněná, jak vidno, máte chaoz v tom, co kraj může a nemůže. Navíc, Váš dnešní blog naznačuje chaoz myšlenkový, nemluvě o tom, že jsou zdeš zapovězeny volební agitky, včetně těch osobních. Z Vašeho dnešního blogu mám pocit, že tak nějak spíše přesvědčujete sebe samu, ale voličstvo jste očividně mnepřesvědčila. Víte, "úspěšnou" politiku mohou dělat lidé, co mají charisma a "tah na branku". Lidé, co se orientují v problematice a zejména sami v sobě. Ti lidé navíc musí působit přžesvědčivě, i kdyby lhali.

Omlouvám se, ale Vy nic z toho nesplňujete. Napsala jste blog plný "plků", které nejsou ani populistické, jde jen o prázdné fráze. Působiol jsem v letech 1990 -2 v politice a v posledních volbách v roce 1992 získal 35 000 pteferenčních hlasů.m Přesto jsem z politikyx dobrovolněš odešel, protože je to svinstvo.

Nemáte politické charisma, nemáte tah na branku, o politice nevíte nic, nemáte zkušenosti. To vše je patrno z Vašeho dnešního výkřiku. Proto v dobrém radím, namísto této politické agitky, věnujte se blízkým a své práci.

Udělal jsem v roce 1992 to samé a odešl z politiky a jsem spokojený. Nicméně, z Vašeho dnešního písemného projevu mám obavu, že prostwě na politiku jna krajské úrovni prostě nemáte.

0 0
možnosti
MT

Dobrý den, upřímně děkuji za Váš názor, je pro mě rozhodně impulsem k zamyšlení.

A máte pravdu, nejsem nejspíš politička s charismatem, a nejspíš ani ne skutečná politička a možná neumím nakládat s blogem...ale na pár věcech mně hodně záleží a neznám jinou cestu, jak by se daly realizovat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS